سلام به همه ی دوستان عزیز پوشش مناسب ،از نشانه هاي ((عفاف)) و((عزت نفس)) است به گونه اي كه از نوع پوشش هر كس ميتوان ميزان توجه وي به اين دو ارزش انساني را در يافت . با اينكه اسلام هم زنان و هم مردان را به پوشش لباس مناسب دعوت كرده،امانسبت به پوشش زنان توجه ويژه اي دارد.
در اين وبلاگ ميخواهيم علت اين توجه خاص رابرسي كنيم و پرسش هاي پيرامون اين موضوع را برسي كنيم. فقط یه چیزی بگم بعضی مطالب از وبلاگ کربلایی گرفته شده که قبلا گفتم